Wersja archiwalna 2008-11-24 15:41:38

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430

Tel./fax 0-33-865-40-98  Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl  www:  www. slemien. pl

NIP: 553-11-18-702 Regon: 070010136

                                                                                                                                                                              Ślemień, dn. 17 listopada 2008 r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na “Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie: 1.345.641,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę rat kapitałowych kredytów i pożyczek”

1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Ślemień w pokoju nr 18 lub na stronie www.slemien.pl

2.Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne

Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.345.641,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę rat kapitałowych kredytów i pożyczek;

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

Okres kredytowania – grudzień 2008 - 31 grudnia 2013 r. Spłata rat kapitałowych 31 marca 2009 do dnia 31 grudnia 2013 r.

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

3.Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi: 10 grudnia 2008 r

4.Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych ani wariantowych.

5.Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

6.Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę powyższych warunków na podstawie oświadczeń wynikających z art. 22,24 i 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

7.. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco.

 Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 27.000 zł.

 1)Wadium może być wniesione w następujących formach:

a) pieniądzu;

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ;

c) gwarancjach bankowych ;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr. 109, poz. 1158, z poźn. zm.)

3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1)      Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gilowicach Nr: 218141 0008 0000 1661 2000 0040

Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.

2)      Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez zamawiającego formach misi być dołączone w oryginale do oferty.

3.Termin wniesienia wadium.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert.

4.Zwrot wadium :

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.

5.Utrata wadium.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:

1)       odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2)       nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3)       zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu , zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

8. Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

9.Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 25  listopada 2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

a.Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.

b.Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:

URZĄD GMINY ŚLEMIEŃ

34-323 ŚLEMIEŃ 430

oraz oznakowane następująco:

        Oferta na Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.345.641,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę rat kapitałowych kredytów i pożyczek.”

                  i opatrzone nazwą oraz dokładnym adresem oferenta.

10.Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 listopada  2008 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy pok. Nr. 11.

11.Wykonawca pozostaje związany ofertą 60 dni licząc od dnia skłania ofert.

12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

13. Zastosowanie aukcji elektronicznej – nie dotyczy

14.Zamawiający nie dopuszcza wykonanie zamówień uzupełniających.

                                                                                                                                       Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                                                mgr Małgorzata Pępek

siwz_-kredyt-2008.doc


zalacznik_finansowy_1.jpg

zalacznik_finansowy_nr_2.jpg

zalacznik_finansowy_nr_3.jpg

zaswiadczenie_finansowe_nr_4.jpg

zaswiadczenie_finansowe_nr_5.jpg



poprawiony_zalacznik_-_bilans.jpg

poprawiony_zalacznik_nr_2.jpg



Do:

Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:


Dotyczy postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na " Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.345.641,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę rat kapitałowych kredytów i pożyczek..


W związku z prośbą o wyjaśnienie treści SIWZ w przedmiotowym postępowaniu działając w trybie z art. 38 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz 2008 r. Nr 171, poz. 1058).wyjaśniam co następuje:


 Pytanie nr.1 - załącznik do SIWZ - Bilans - jest nieczytelny.

Odpowiedź: Bilans czytelnie zeskanowano 18.11.2008 r.

Pytanie 2: do pkt. 3.1 " Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

Odpowiedź: Zamawiający może zastrzec możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu.

Pytanie 3 do SIWZ do punktu 3.1.2 i 3.1.6. Uruchomienie kredytu 10 grudnia 2008 r.a okres kredytowania od 01 stycznia 2009 r.

Odpowiedź: Uruchomienie kredytu 10 grudnia 2008 r oraz okres kredytowania od dnia podpisania umowy o kredyt  - 10 grudnia 2008 r.

Pytanie 4 do SIWZ do pkt.3.1.5 w związku z pkt.7 b.Spłata kredytu następować będzie zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę - Bank - pkt 3.1.5 czy zgodnie z zapisem zawartym w pkt. 7 b. - 20 rat kwartalnych obliczonych przez zamawiajacego.

Odpowiedź: Zamawiający przewiduje okres spłaty kredytu zgodnie z zapisem pkt. 7 b. SIWZ - 20 rat kwartalnych .

Pytanie: 5 do SIWZ do pkt.3 ppkt.7 Spłata odsetek następować będzie kwartalnie.

Odpowiedź: Spłata odsetek następować będzie kwartalnie - pierwsza płatność odsetek nastąpi na  31 marzec 2009 r. łącznie z ratami kapitałowymi.

pytanie nr 6 do SIWZ: czy do wyliczenia ceny należy przyjąć datę uruchomienia kredytu w dniu 10 grudnia 2008 r,

Odpowiedź: Tak.

Zamawiający do naliczenia wartości odsetek - przyjmuje że rok pbrachunkowy wynosi 365 dni.


W wyniku modyfikacji- wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 28 listopada 2008 r. do godz. 10.00.



 

                                                

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3129476]

przewiń do góry