Wersja archiwalna 2009-07-29 15:54:46
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZEPROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO
Na świadczenie usługi
doradztwa indywidualnego w ramach projektu
„Twoja Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Znak sprawy: FZ-UG-.3410-6.2/11/POKL/2009 24 lipca 2009 r.
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
- Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323
ŚLEMIEŃ
TEL. (033)
865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek -
czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r.
Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych
wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
- Adres strony internetowej na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać
bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert
częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa
indywidualnego w ramach projektu „Twoja
Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doradcze w niżej
wymienionych zakresach:
1.
Doradztwo indywidualne w zakresie:
a)
Opracowania szczegółowej diagnozy potrzeb
szkoleniowo-doradczych na potrzeby stworzenia Indywidualnych Planów Doradczo –
Szkoleniowych w oparciu
o wstępną diagnozę doradcy zawodowego,
b)
opracowania Indywidualnych Planów Doradczo - Szkoleniowych w
wyszczególnieniem tematów Indywidualnych spotkań Doradczo - Szkoleniowych dla każdego z
uczestników projektu.
2. Doradztwo
indywidualne w zakresie:
a) administracyjno - prawnych aspektów
uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: wyboru formy
prowadzenia działalności gospodarczej, zawierania umów w obrocie gospodarczym,
uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub
wynajmu lokalu, zatrudnienia personelu,
b) aspektów
podatkowych, finansowych i księgowości związanych z prowadzeniem własnej
działalności gospodarczej,
c) koncepcji
biznesu, planowania, zarządzania, marketingu, promocji dotyczące uruchomienia i
prowadzenia działalności gospodarczej, przygotowywania biznes planu, dokumentów
niezbędnych do otrzymania podstawowego wsparcia pomostowego, wsparcia
finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej, oraz przedłużonego
wsparcia pomostowego, pozyskiwania finansowania zewnętrznego na uruchomienie i
rozwój działalności gospodarczej.
Usługi doradcze będą świadczone na rzecz 60 osób zakwalifikowanych do
projektu.
Doradztwo, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału będzie świadczone w łącznej
ilości godzin 120 - po 2 godziny wsparcia dla każdego z uczestników
projektu.
Doradztwo o którym mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału będzie
świadczone w łącznej ilości godzin 360 – po 6 godzin wsparcia dla każdego z
uczestników projektu.
Szczegółowy zakres doradztwa, o którym mowa w pkt. 2 dla każdego z
uczestników projektu, zostanie dookreślony podczas realizacji doradztwa, o którym
mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału.
Usługa świadczona będzie na
terenie gminy Ślemień .
3.Nomenklatura wg. Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
CPV 85312320-8 Usługi doradztwa
- Informacja o możliwości złożenia oferty
wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:. 31 października 2009 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
. W postępowaniu może wziąć
udział Wykonawca, który spełnia warunki tj:
- posiada
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie
podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć:
a)
aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji;
c) wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu
zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe (CV);
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze
Wykonawcy Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie, nie później niż do dnia 03.08.2009 roku do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.08.2009
roku o godzinie 915,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
11. Termin związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Zamawiający
nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
16. Informacja o przewidywanych zmianach
postanowień umowy :
Istotne
postanowienia umowy zawarte są w załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji –
wzorze umowy.
Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż
Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w
ramach którego realizowane jest zamówienie;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej
I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem
okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
5) wynikną rozbieżności lub niejasności w
umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji
jej zapisów przez strony.
Wójt
Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO SIWZ
Na
podstawie art. 38 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku: Dz.
U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanym dalej ustawą,
przekazuje odpowiedzi na zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi doradztwa
indywidualnego w ramach projektu „Twoja
Firma – Twoja Niezależność” realizowanej w ramach działania 6.2 Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL).
Pytanie nr 1:
Czy
Wykonawca usługi powinien zapewnić pomieszczenia i wyżywienia na czas
wykonywania usługi czy zapewnienia czy zapewnia je Zamawiający ?
Odpowiedź:
Pomieszczenia i wyżywienie winien zapewnić Wykonawca.
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający przewiduje minimalną ilość osób wskazaną,
do wykonania usługi?
Odpowiedź:
NIE
– ilość osób na zabezpieczyć prawidłową realizację usługi.
Pytanie nr 3:
Jakie są minimalne wymagania dotyczące osób wskazaną, do
wykonania usługi?
Odpowiedź:
Osoby realizujące zamówienia mają zapewnić jakość usługi,
winny być zdolne do wykonania zamówienia (zgodnie z zapisami SIWZ) .
Pytanie nr 4:
Jak Zamawiający rozumie ilość godzin przeznaczoną na
doradztwo, czy jako godzinę lekcyjna czy zegarową?
Odpowiedź:
Godzinę
rozumiemy jako godzinę lekcyjną.
Pytanie nr 5:
Czy godziny przeznaczone na usługi Wykonawca może
traktować jako osobogodziny i prowadzić seminaria w małych grupach?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami SIWZ jest to usługa doradztwa
indywidualnego w związku z tym nie dopuszczalne jest prowadzenia doradztwa w
małych grupach. Każdy z BO mam mieć zapewnione doradztwo indywidualne w ilości
godzin wskazanych w SIWZ.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-29
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 15:54:46
- Liczba odsłon: 276
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: