Wersja archiwalna 2009-08-05 13:57:47
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł (
słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu
budżetowego.
Znak sprawy: FZ-UG-.3410 / 8 / 09
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
- Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323
ŚLEMIEŃ
TEL. (033)
865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek -
czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r.
Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych
wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
- Adres strony internetowej na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać
bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert
częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamówienie
obejmuje” Udzielenie kredytu
długoterminowego w kwocie:800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) na
pokrycie planowanego deficytu budżetowego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega
sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia
wniosku o kredyt.
1.
Wysokość kredytu :800 000,00 zł
2.
Okres kredytowania : 6 lat - do dnia 17
sierpnia 2015 r. w tym roczna karencja w spłacie kredytu.
3.
Data udzielenia kredytu: 17 sierpnia 2009 r.
4.
Waluta kredytu: PLN ( polski złoty)
5.
Spłata Kapitału : następować będzie zgodnie kwartalnie
6.
Kredyt zostanie zaciągnięty w jednej transzy do dnia: 17 sierpnia 2009 r.
7.
Spłata odsetek następować będzie kwartalnie
8.
Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco.
9.
Umowa kredytowa nie będzie zawierała innych prowizji z wyjątkiem prowizji od
udzielenia kredytu.
- Informacja o możliwości złożenia oferty
wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:. 17 sierpnia 2009 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
O zamówienie mogą ubiegać
się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.
zapoznali się
z warunkami przetargu zawartego w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęli ją
bez zastrzeżeń.
Posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego
na utworzenie Banku.
Ocena
spełnienia warunków, o których mowa w pkt.8.1 nastąpi na podstawie dokumentów
wymienionych w pkt.9 niniejszej specyfikacji , przedłożonych przez Wykonawców w
ofercie.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zaświadczenia
z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie
zalega z uiszczaniem podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę
na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (datowane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Oświadczenie
Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej
specyfikacji – Załącznik nr 4.
Statut Banku.
Wzór umowy
kredytowej
Dokument zezwalający na prowadzenie
działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo Bankowe.
Dokumenty przedmiotowe
Wypełniony i
podpisany formularz ofertowy (wraz ze szczegółowym kosztorysem)
Dokumenty wymagane od
wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, przystępując do postępowania przetargowego
zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych, odpowiadających polskim
dokumentom wymaganym przez Zamawiającego t. Odpowiedniki zaświadczeń nz ZUS-u,
Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. wystawione zgodnie z prawem
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest
uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego
postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.
Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić
dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed
właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania.
Dokumenty, o
których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału,
odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski,
poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących
przepisów.
Dokumenty bezwzględnie
wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert:
W przypadku
złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką
ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum w sposób nie budzący
wątpliwości określa:
a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę
i wykonanie zamówieniach,
b) zasady reprezentacji (ustanowiony
pełnomocnik – do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania
wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium – wyłącznie, gdy
wadium wnoszone zostaje w pieniądzu),
c) zasady odpowiedzialności, w tym w
szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
d) czas trwania umowy.
Nie dopuszcza
się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1., w formie przedwstępnej oraz zawartej
pod warunkiem zawieszającym.
W przypadku
złożenia oferty przez “Konsorcjum” lub, do oferty należy załączyć dokumenty,
określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów.
Załączone do
oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne.
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze
Wykonawcy Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie, nie później niż do dnia 07.08.2009 roku do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2009
roku o godzinie 1015,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
11. Termin związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających : nie dotyczy
16. Informacja o przewidywanych zmianach
postanowień umowy :
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu
złożenia wniosku o kredyt.
Wójt
Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
zalacznik_finansowy_-kredyt_1.jpg
zalacznik_finansowy-kredyt_2.jpg
zalacznik_finansowy-kredyt_3.jpg
zalacznik_finansowy-kredyt_4.jpg
zalacznik_finansowy_-kredyt_5.jpg
zalacznik_finansowy-kredyt_6.jpg
zalacznik_finansowy_-_kredyt_7.jpg
zalacznik_finansowy-kredyt_8.jpg
zalacznik_finansowy_-uchwala_rg..jpg
ZMIANA SPECYFIKACJI
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NR 123683-2009
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058)
Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie: 800 000,00 złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.
I )
- W punkcie 3 ppkt. 2. Opis przedmiotu zamówienia.
zmienia się zapis „ Okres kredytowania : 6 lat – do dnia 17 września 2015 r. w tym roczna karencja w spłacie kredytu.
na zapis:
„ Okres kredytowania: 6 lat - do dnia 30 września 2015 r. w tym roczna
karencja w spłacie kredytu, możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowych
opłat na rzecz banku.”
II )
1. W punkcie 3 ppkt. 3
zmienia się zapis: Data udzielenia kredytu: 17 sierpnia 2009 r.
na zapis :
„Data
udzielenia kredytu: od podpisania umowy”
III )
1. w punkcie 3 ppkt. 6
zmienia się zapis: Kredyt zostanie zaciągnięty w
jednej transzy do dnia: 17 sierpnia 2009 r.
na zapis:
punkt 4. Transz: jedna.
IV )
- w punkcie 3 ppkt. 9
wykreśla się zapis: Kredyt będący przedmiotem
niniejszego zamówienia zostanie zaciągnięty na sfinansowanie wydatków
związanych z inwestycjami gminnymi.
V ) 1. W punkcie 7 Termin wykonania zamówienia:
zmienia się zapis: ppkt. a. przesłanie kredytu na konto Gminy do dnia 17 sierpnia 2009 r.
na zapis:
Przelanie kredytu na
konto Gminy do dnia 28 sierpnia 2009 r.
2. W punkcie 7 Termin wykonania zamówienia:
zmienia się zapis: ppkt. b. okres spłaty kredytu w 20 ratach kwartalnych płatne na koniec każdego kwartału: do 31 grudnia 2013 r.
na
zapis :
okres spłaty kredytu w 20 ratach kwartalnych płatne na koniec każdego kwartału: do 30 września 2015 r.
VI ) W punkcie 15 : Miejsce i termin składania ofert.
zmienia się
zapis: ppkt. 15.1 Oferty należy składać do dnia
7 sierpnia 2009 r. do godz.
10.00 w siedzibie zamawiającego.
na
zapis :
Oferty należy składać
do dnia 21 sierpnia 2009 r.
do godz. 10.00 w siedzibie
zamawiającego pok. Nr. 18..
VII ) W punkcie 16 : Miejsce i termin otwarcia ofert.
zmienia się zapis:
ppkt. 16.1 Otwarcie złożonych ofert
nastąpi w dniu 7 sierpnia 2009 r.
do godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego pok. Nr 18.
na zapis
Otwarcie
złożonych ofert nastąpi w dniu 21 sierpnia
2009 r. do godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego pok. Nr 18.
VIII ) w punkcie 17 . Opis sposobu obliczenia ceny.
zmienia się zapis:
ppkt. 17.1.1.1 Stopa procentowa WIBOR 1M obliczona
wg. średniej arytmetycznej kwotowa z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego
miesiąc naliczenia odsetek.
na zapis:
Stopa procentowa WIBOR 6M z dnia 31 lipiec 2009 r.
IX ) Wykreśla się ostatnie zdanie które brzmi:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do
rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.
X ) W załączniku nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY
W pkt. 2 zmienia się zapis WIBOR
6M
W związku z tymi zmianami Zamawiający wydłuża okres składania ofert do
21 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00.
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata
Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-05
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-05 13:57:47
- Liczba odsłon: 377
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: