Wersja archiwalna 2009-08-05 13:57:47

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Na Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 zł ( słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.

Znak sprawy:  FZ-UG-.3410 / 8 / 09

 Ślemień, dnia 30 lipca 2009 r.

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamówienie obejmuje” Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie:800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetowego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

1. Wysokość kredytu :800 000,00 

2. Okres kredytowania : 6 lat -  do dnia 17 sierpnia 2015 r. w tym roczna karencja w spłacie kredytu.

3. Data udzielenia kredytu: 17 sierpnia 2009 r.

4. Waluta kredytu: PLN ( polski złoty)

5. Spłata Kapitału : następować będzie zgodnie kwartalnie

6. Kredyt zostanie zaciągnięty w jednej transzy do dnia: 17 sierpnia 2009 r.

7. Spłata odsetek następować będzie kwartalnie

8. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco.

9. Umowa kredytowa nie będzie zawierała innych prowizji z wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu.

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:.  17 sierpnia 2009 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

zapoznali się z warunkami przetargu zawartego w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęli ją bez zastrzeżeń.

 Posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku.

 Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt.8.1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.9 niniejszej specyfikacji , przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
      W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 4.

Statut Banku.

Wzór umowy kredytowej

 Dokument zezwalający na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo Bankowe.

Dokumenty przedmiotowe

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wraz ze szczegółowym kosztorysem)

Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,  przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych, odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego t. Odpowiedniki zaświadczeń nz ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert:

W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum w sposób nie budzący wątpliwości określa:

a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach,

b) zasady reprezentacji (ustanowiony pełnomocnik – do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium – wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu),

c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,

d) czas trwania umowy.

Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1., w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym.

W przypadku złożenia oferty przez “Konsorcjum” lub, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów.

Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne.

 

8.     Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

10.    Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie,  nie później niż do dnia  07.08.2009 roku do godz. 1000.

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2009 roku o godzinie 1015, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

11.    Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

14.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

    15.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających : nie dotyczy

 

    16.  Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                      mgr Małgorzata Pępek


siwz_kredyt_2009.doc


zalacznik_finansowy_-kredyt_1.jpg

zalacznik_finansowy-kredyt_2.jpg

zalacznik_finansowy-kredyt_3.jpg

zalacznik_finansowy-kredyt_4.jpg

zalacznik_finansowy_-kredyt_5.jpg

zalacznik_finansowy-kredyt_6.jpg

zalacznik_finansowy_-_kredyt_7.jpg

zalacznik_finansowy-kredyt_8.jpg

zalacznik_finansowy_-uchwala_rg..jpg

                                                                                           



       

                                           

ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

NR 123683-2009

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z  2007 r. Nr. 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058)

Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie: 800 000,00 złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego.

I )

  1. W punkcie 3 ppkt. 2. Opis przedmiotu zamówienia.

zmienia się zapis  „ Okres kredytowania : 6 lat – do dnia 17 września 2015 r. w tym roczna karencja w spłacie kredytu.

 

                            na zapis:

                                                              Okres kredytowania: 6 lat -  do dnia 30 września 2015 r. w tym roczna karencja w spłacie kredytu, możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowych opłat na rzecz banku.”

 

II )  

1. W punkcie 3 ppkt. 3

zmienia się zapis: Data udzielenia kredytu: 17 sierpnia 2009 r.

 

                                 na zapis :

                                 „Data udzielenia kredytu: od podpisania umowy”

III )

 1. w punkcie 3 ppkt. 6

zmienia się zapis:  Kredyt zostanie zaciągnięty w jednej transzy do dnia: 17 sierpnia 2009 r.

                                 na zapis:

punkt 4. Transz: jedna.

 

IV )

  1. w punkcie 3 ppkt. 9

wykreśla się zapis: Kredyt będący  przedmiotem niniejszego zamówienia zostanie zaciągnięty na sfinansowanie wydatków związanych z inwestycjami gminnymi.

 

V ) 1. W punkcie 7 Termin wykonania zamówienia:

      zmienia się zapis: ppkt. a. przesłanie kredytu na konto Gminy do dnia 17 sierpnia 2009 r.

 

                                na zapis:

Przelanie kredytu na konto Gminy do dnia 28 sierpnia 2009 r.

 

       2. W punkcie 7 Termin wykonania zamówienia:

 

zmienia się zapis: ppkt. b. okres spłaty kredytu w 20 ratach kwartalnych płatne na koniec każdego kwartału: do 31 grudnia 2013 r.

  

                                na zapis :

okres spłaty kredytu w 20 ratach kwartalnych płatne na koniec każdego kwartału: do 30 września 2015 r.

 

VI ) W punkcie 15 : Miejsce i termin składania ofert.

 

zmienia się zapis: ppkt. 15.1  Oferty należy składać do dnia 7 sierpnia 2009 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego.

 

                                 na zapis :

                          Oferty należy składać do dnia 21 sierpnia 2009 r. do godz. 10.00 w    siedzibie zamawiającego pok. Nr. 18..

VII ) W punkcie 16 : Miejsce i termin otwarcia ofert.

 

               zmienia się zapis: ppkt. 16.1  Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 7 sierpnia 2009 r. do godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego pok. Nr 18.

 

                                   na zapis

                              Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 sierpnia 2009 r. do godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego pok. Nr 18.

 

VIII ) w punkcie 17 . Opis sposobu obliczenia ceny.

 

               zmienia się zapis: ppkt. 17.1.1.1 Stopa procentowa WIBOR 1M obliczona wg. średniej arytmetycznej kwotowa z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek.

 

                                  na zapis:

                                 Stopa procentowa WIBOR 6M z dnia 31 lipiec 2009 r.

 

IX ) Wykreśla się ostatnie zdanie które brzmi:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

 

X ) W załączniku nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY

 

W  pkt. 2 zmienia się zapis WIBOR 6M

 

W związku z tymi zmianami Zamawiający wydłuża okres składania ofert do 21 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       Wójt Gminy Ślemień

                                                                       mgr Małgorzata Pępek

                                                       


siwz_-_kredyt_-_zmiana.doc

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3129414]

przewiń do góry