Wersja archiwalna 2009-12-14 16:17:35

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Na Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350, 000,00 zł ( słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych.

Znak sprawy:  FZ-UG-.3410-I- (15/2009)

 Ślemień, dnia 14 grudnia 2009 r.

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

- Biuletyn Zamówień Publicznych w dniu 14 grudnia 2009 r. – Nr: 428516-2009

- Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ślemień w dniu 14 grudnia 2009 r.

- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku w dniu 14 grudnia 2009 r.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) : 66.13.00.00-5

Zamówienie obejmuje” Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie:350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

 1. Wysokość kredytu :350 000,00 

2. Okres kredytowania : od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2012 r.

3. Oprocentowanie bazowe: według stawki WIBOR 3M + stała marża obowiązująca w okresie kredytowania,

4. Waluta kredytu : PLN ( polski złoty)

5. Spłata kredytu następować będzie w okresach miesięcznych : 36 rat począwszy od dnia  29.12.2009 r.

6. Termin i forma zaciągnięcia kredytu: przelew w trzech transzach,

7. Spłata odsetek następować będzie miesięcznie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez Wykonawcę do Zamawiającego. Dniem spłaty odsetek jest ostatni dzień miesiąca.

8. Kredyt przeznaczony jest na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ślemień w 2009 r.

9. Zamawiający ma prawo ograniczenia w skorzystaniu kredytu , o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ

10. Rezygnacja z części kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego na piśmie do dnia 28.12.2009 roku.

11.  Umowa kredytowa nie będzie zawierała innych prowizji z wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu.

 KOD CVP: 66.13.00.00 – 5  – usługi udzielania kredytu.

3.2 Zamówienie odpowiada klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV:66.13.00.00-5

Uwaga: w celu umożliwienia oferentowi oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się:

1.Roczny bilans jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31 grudnia 2008 r.

2. Sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg. tytułów dłużnych oraz gwarancji od poręczeń za  okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2009 r.

3. Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2009 r.

Kopie w/w dokumentów znajdują się w załączniku nr 4.

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:.  29 grudnia 2009 r.
  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

zapoznali się z warunkami przetargu zawartego w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęli ją bez zastrzeżeń.

 Posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku.

 Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt.8.1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.9 niniejszej specyfikacji , przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.

 

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
      W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

 

8.1.Dokumenty podmiotowe:

8.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

8.1.2.Zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

8.1.3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 4.

8.1.4.Statut Banku.

8.1.5.Wzór umowy kredytowej

8.1.6. Dokument zezwalający na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo Bankowe.

8.2.Dokumenty przedmiotowe

8.2.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wraz ze szczegółowym kosztorysem)

8.3.Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą

8.3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,  przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych, odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego t. Odpowiedniki zaświadczeń nz ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.

8.3.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

8.3.3.Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

8.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert:

8.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum w sposób nie budzący wątpliwości określa:

a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach,

b) zasady reprezentacji (ustanowiony pełnomocnik – do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium – wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu),

c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,

d) czas trwania umowy.

8.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1., w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym.

8.4.3.W przypadku złożenia oferty przez “Konsorcjum” lub, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów.

8.4.4.Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne.

 

9.     Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

11.    Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie,  nie później niż do dnia  22.12.2009 roku do godz. 1000.

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2009 roku o godzinie 1015, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

12.    Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

15.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

    16.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających : nie dotyczy

 

    17.  Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt.

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                      mgr Małgorzata Pępek



siwz_kredyt_ii_-_2009.doc



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3129407]

przewiń do góry