Wersja archiwalna 2011-03-18 10:05:44
Nr sprawy: ZP.271.3.2011 Ślemień, dnia 18 marzec 2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –
roboty budowlane
Na „odbudowę 4 dróg gminnych w Gminie
Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych”.
Ogłoszenie
w Biuletynie Zamówień Publicznych
:Numer ogłoszenia: 48078 - 2011; data zamieszczenia:18.03.2011
Ogłoszenie na BIP Ślemień :18 marzec 2011 r.
Ogłoszenie na tablicy ogłoszeń UG Ślemień:
18 marzec 2011 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES: Urząd Gminy
w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033
8654098.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.ugslemien.ig.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa 4 dróg gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania
szkód powodziowych..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane
związane z realizacją zadania, pn: Odbudowa 4 dróg gminnych w Gminie Ślemień w
ramach usuwania szkód powodziowych . 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w
szczególności: a Odbudowa drogi gminnej ul. Przeczna 460 mb, b Odbudowa drogi
gminnej ul. Spadzista 200 mb c Odbudowa drogi gminnej ul. Słowicza 300 mb. d
Odbudowa drogi gminnej ul. Orzechowa 200 mb. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera: - projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.8.)
Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie
II.1.9.)
Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek
na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
wykonali
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia
specjalności.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a
Wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b Wykaz osób uprawnionych do
podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe,
o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost
z dokumentu rejestrowego. c Kosztorysy ofertowe , sporządzone na bazie
przedmiarów robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych i dokumentacji technicznych. d Pełnomocnictwo udzielone
reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
wspólnie.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.
Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie
Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144
ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania
robót pod warunkiem: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych
długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni , mających faktyczny
wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni,
potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. -
wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.:
brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność
przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki ,
co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym
protokołem. Wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji.
Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i
obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z
kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga
spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i następować
będzie aneksem do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd
Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie
Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu : 04.04.2011
r. godzina : 8:30.
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
ULICA SPADZISTA:
przekroje_typowe_i_spadzista.pdf
przekroje_typowe_ii_spadzista.pdf
strona_tytulowa_st_spadzista.pdf
ULICA PRZECZNA:
przedmiar_robot_odbudowa_drogi_gminnej__ul._przeczna_w_alemieniu.pdf
przekroje_typowe_i_przeczna.pdf
przekroje_typowe_ii_przeczna.pdf
strona_tytulowa_st_przeczna.pdf
UL. ORZECHOWA:
przekroje_typowe_i_orzechowa.pdf
przekroje_typowe_ii_orzechowa.pdf
strona_tytulowa_st_orzechowa.pdf
szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym_orzechowa.pdf
przedmiar_robot___ul._orzechowa_w_koconiu_i.pdf
UL. SŁOWICZA:
przekroje_typowe_i_slowicza.pdf
przekroje_typowe_ii_slowicza.pdf
strona_tytulowa_st_slowicza.pdf
przedmiar_ul._slowicza_-ii.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-18
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-18 10:05:44
- Liczba odsłon: 281
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: