Wersja archiwalna 2011-08-16 12:00:18
Ślemień: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ślemień w
ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 219543 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg
gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane
z realizacją zadania, pn: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ślemień w ramach
usuwania szkód powodziowych 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w
szczególności: 1 Odbudowa ul. Złoty Łan w miejscowości Kocoń, 2 Odbudowa ul.
Miodowej w miejscowości Kocoń, 3 Odbudowa ul. Topolowej w miejscowości Kocoń, 4
Odbudowa ul. Majowej w miejscowości Las 5 Odbudowa ul. Wysokiej etap I w miejscowości
Las, 6 Odbudowa ul. Jałowcowej etap I w miejscowości Las, 7 Odbudowa ul.
Jaśminowej w miejscowości Ślemień, 8 Odbudowa ul. Kijasówka w miejscowości
Ślemień, 9 Odbudowa ul. Kasztanowa w miejscowości Ślemień, 10 Odbudowa ul.
Wąskiej etap I w miejscowości Ślemień, 11 Odbudowa ul. Granicznej w
miejscowości Ślemień 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -
projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie
II.1.9) Czy dopuszcza się
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
10.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując
do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w
wysokości 50 000 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych . 2. Wykonawca może
wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art.
45ust. 6 ustawy, tj. 1 pieniądzu, 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr. 109, poz. 1158z późn. zm. 3.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank
Spółdzielczy w Gilowicach Nr : 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040. 5. W przypadku
wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje
termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia
wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w
siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Ślemieniu pok. 18 lub dołączyć do
oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje
wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta
zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zadania
odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej
jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w
odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a Wypełniony formularz ofertowy dostarczony
Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b
Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania
zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom
podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w
powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c Kosztorysy
ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia
zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: wystąpienia
niekorzystnych warunków atmosferycznych długotrwałe opady deszczu przez okres
dłuższy niż 5 dni , mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych
prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót
nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio
sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego
ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru
geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z
wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie
wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co
zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym
protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności
zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. 3.
Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania.
Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z
Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po
zakończeniu postępowania odwoławczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie pok. 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow.
żywiecki woj. śląskie Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w
Ślemieniu : 30.08.2011 r. godz. 8:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
ULICA ZLOTY ŁAN w KOCONIU
strona_tytulowa_-_sp.t._zloty_lan_2011.pdf
specyfikacja_techn._-zloty_lan_2011.pdf
przekroj_typowy-_zloty_lan_2011_-2.pdf
przekroj_typowt_-_zloty_lan_2011.pdf
przedmiar_robot-_zloty_lan_2011.pdf
plan_sytuacyjny-_zloty_lan_2011.pdf
opis_techniczny_-_zloty_lan_2011.pdf
ULICA MIODOWA w KOCONIU
specyfikacja_tech._miodowa_2011.pdf
opis_techniczny-_miodowa_2011.pdf
ULICA TOPOLOWA w Koconiu
strona_tytulowa_sp.t.topolowa.pdf
ULICA MAJOWA w LASIE
przekroj_poprzeczny_przepustu_majowa.pdfprzedmiar_robot-_majowa_2011.pdf
przedmiar_robot-_majowa_2011-ii.pdf
plan_sytuacyjny_majowa_2011.pdf
ULICA WYSOKA w LASIE
szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym_wysoka.pdf
strona_tytulowa_st._wysoka.pdf
ULICA JAŁOWCOWA w LASIE
strona_tytulowa_st_jalowcowa.pdf
ULICA JAŚMINOWA w LASIE
strona_tytulowa__jasminowa.pdf
przekroje_typowe_jasminowa.pdf
przekroje_typowe_2_jasminowa.pdf
ULICA KIJASÓWKA w ŚLEMIENIU
przekroje_typowe_1_jasminowa.pdf
przekroje_typowe_2_jasminowa_ii.pdf
przekroje_typowe_3_jasminowa.pdf
ULICA KASZTANOWA w ŚLEMIENIU
strona_tytulowa_st_kasztanowa.pdf
strona_tytulowa_kasztanowa.pdf
przekroje_typowe_1_kasztanowa.pdf
przekroje_typowe_2_kasztanowa.pdf
opis_techniczny_kasztanowa.pdf
ULICA WĄSKA w ŚLEMIENIU
strona_tyt._sp._techn._waska_ii.pdf
spacyfikacja_techn-_waska_-_etap_ii_2011.pdf
przekroj_typ.-_waska_-_etap_ii_2011.pdf
przedmiar_waska_-_etap_ii_2011.pdf
projekt_upr.techn.waska_ii_2011.pdf
plan_sytuacyjny_-waska_ii_2011.pdf
opis_techn.waska-_etap_ii_2011.pdf
ULICA GRANICZNA w ŚLEMIENIU
schemat_zbrojenia_muru_oporowego_graniczna.pdf
przekroje_typowe_1_graniczna.pdf
przekroje_typowe_2_graniczna.pdf
przekroje_typowe_3_graniczna.pdf
przekroj_poprzeczny_przepustu_graniczna.pdf
korytko_z_rusztem_stalowym_graniczna.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-16
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-16 12:00:18
- Liczba odsłon: 575
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: