Wersja archiwalna 2016-05-18 14:23:33

 

RIBR.Fz.Rc.16.2016                                                                                   Ślemień, dn. 18.05.2016 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 2164.) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś. euro.

I.                     ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ślemień

ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie

tel. /fax.+ 48 (33) 865 40 98,

Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl

www: www.slemien.pl

NIP: 5532511962, Regon: 072182700

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 07:00 do godz. 15:00.

II.                PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

a/ Przygotowanie dokumentacji technicznej i analizy finansowej dla projektu :                      ”Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów , Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych w ramach Regionalnego  Programu  Operacyjnego Województwa Śląskiego  na lata 2014-2020. Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analiza finansowa w aktywnym pliku Microsoft Excel i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A 4). Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania dokumentacji dla projektów ubiegających się i dofinansowanie z RPO WSL dla Działania 5.5. RPO WSL.

b/  Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami formalnymi, w aktualnie obowiązującej wersji formie elektronicznej, za pomocą udostępnionego do tego celu systemu teleinformatycznego tj. Lokalnego Systemu Informatycznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( LSI) dostępnego pod adresem : http://lsi.slaskie.pl i dostarczenie go do siedziby Zamawiającego , w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik w formacie wygenerowanym z LSI RPO WSL na lata 2014-2020) i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A4) . Wniosek aplikacyjny wraz z załącznikami powinien być przygotowany zgodnie z obowiązującymi, na dzień złożenia wniosku aplikacyjnego, zasadami i wytycznymi dla Działania 5.5. RPO WSL

c/ Przygotowanie uzupełnień, nanoszenie poprawek, składanie wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno -technicznej wniosku, zarówno przez Zamawiającego, Instytucję pośredniczącą jak i Instytucję Zarządzającą oceniającą wniosek.

d/ W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu - przygotowanie protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym.

Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji pisemnej ( wydruk w formacieA4)  oraz w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analizę finansową w aktywnym pliku Microsoft Excel.

Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania  określonymi na realizację przedmiotowej inwestycji z programu

2. Termin lub okres wykonania zamówienia: do dnia 30 maja 2016 r.

- Odbiór dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

3. Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje :

   a) formularz ofertowy ,

4. Cena oferty stanowi kwotę wynagrodzenia za przygotowanie i opracowanie  przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt. 1 zaproszenia do składania ofert:  zawierającą podatek od towarów i usług VAT   ( uwzględnia stawki podatku VAT nadzień składania ofert) oraz wszelkie koszty składające się na realizację usługi w tym inne opłaty i podatki oraz ewentualne rabaty i upusty.

5. Kryterium oceny ofert: Cena 100% NAJNIŻSZA CENA

6. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym
w postępowaniu Oferentem.

7. Forma współpracy : Umowa

8. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentowaną zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej  1 ( jednego ) zamówienia polegającego na opracowaniu kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w skład której wchodzą: dokumentacja techniczna, studium wykonalności, wniosek. Poświadczenie lub referencje mają potwierdzać, że opracowana przez Wykonawcę dokumentacja została wykonana należycie oraz na jej podstawie projekt został wybrany do dofinansowania.- pkt. 10 Formularza Ofertowego.

- Współpraca z przedstawicielami OSP Ślemień, w zakresie opisu technicznego.

9. Sposób złożenia oferty:

1.Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ( załącznik nr 1)

2. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.

3. Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty maja być w formie oryginałów bądź kserokopii ( skan) poświadczonych za zgodność z oryginałem

4. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.

5. Ofertę cenową należy przygotować z podziałem na :

                        1. Przygotowanie dokumentacji technicznej i analizy finansowej ,

                        2. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wszelkimi i  niezbędnymi załącznikami formalnymi.

6 Ofertę z nazwą zadania: „Dokumentacja - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego OSP Ślemień ” , należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście, za pomocą poczty na adres Urzędu Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień., lub w wersji elektronicznej   ( zeskanowaną ofertę z podpisem)  na adres e- mailowy: efs.slemien@interia.pldo dnia 20 maja 2016 roku do godz. 12:00

7 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca.

8 Oferty które wpłyną do UG Ślemień po terminie określonym w pkt. 6 nie będą rozpatrywane.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10 Termin płatności : do 30 dni od daty dostarczenia faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

11 Załączniki do zaproszenia:

    a) zał. nr 1. – formularz ofertowy

                                                                                                          



 

 

Załącznik Nr 1  do zapytania ofertowego.

Wykonawca/ pieczątka:           

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              .................................... dn. ..................

NIP .............................................

REGON........................................

FORMULARZ OFERTY

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr RIBR.Fz.Rc.16.2016 na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej pn.” Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego”  

                                                           

 

Lp.

Nazwa zadania

Cena netto

VAT

Cena brutto

1.

a/ Przygotowanie dokumentacji technicznej i analizy finansowej dla projektu :  ”Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Ślemień poprzez zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów , Działania 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych w ramach Regionalnego  Programu  Operacyjnego Województwa Śląskiego  na lata 2014-2020. Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analiza finansowa w aktywnym pliku Microsoft Excel i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A 4). Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania dokumentacji dla projektów ubiegających się i dofinansowanie z RPO WSL dla Działania 5.5. RPO WSL.

b/  Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami formalnymi, w aktualnie obowiązującej wersji formie elektronicznej, za pomocą udostępnionego do tego celu systemu teleinformatycznego tj. Lokalnego Systemu Informatycznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( LSI) dostępnego pod adresem : http://lsi.slaskie.pl i dostarczenie go do siedziby Zamawiającego , w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik w formacie wygenerowanym z LSI RPO WSL na lata 2014-2020) i w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej ( wydruk w formacie A4) . Wniosek aplikacyjny wraz z załącznikami powinien być przygotowany zgodnie z obowiązującymi, na dzień złożenia wniosku aplikacyjnego, zasadami i wytycznymi dla Działania 5.5. RPO WSL

c/ Przygotowanie uzupełnień, nanoszenie poprawek, składanie wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno -technicznej wniosku, zarówno przez Zamawiającego, Instytucję pośredniczącą jak i Instytucję Zarządzającą oceniającą wniosek.

d/ W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu - przygotowanie protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym.

Dostarczenie ww. dokumentów do siedziby Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w wersji pisemnej ( wydruk w formacieA4)  oraz w wersji elektronicznej na płycie CD ( plik PDF, Microsoft Office lub równoważne ) , analizę finansową w aktywnym pliku Microsoft Excel.

Powyższe dokumenty powinny być przygotowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania  określonymi na realizację przedmiotowej inwestycji z programu

2. Termin lub okres wykonania zamówienia: do dnia 30 maja 2016 r.

 

 

 

 

 

………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………..

 

 

 

……………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………

 

 

 

……………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………….

                      

                                                       CENA ŁACZNA:  ……………….zł brutto

 

                  Słownie : ……………………………………………………………………………

 

2.Cena brutto oferty jest ceną ryczałtową i obejmuje wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.

3.Przedmiotem niniejszej oferty jest wykonanie usługi o której mowa w zaproszeniu do składania ofert .Oświadczam(y), że, przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.

4.Oświadczam(y), że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu.

5. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę(imy) do niego żadnych zastrzeżeń.

6. Oświadczam(y), że uzyskałem(liśmy) wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.

7. Zobowiązuję(jemy) się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.

8. W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

9. Osoba do kontaktów z Zamawiającym: …………………………………………………….

10. Doświadczenie:

Lp.

    Nazwa i adres Zamawiającego

Opis wykonanej usługi

Tytuł projektu/ Program Operacyjny / Działanie/ Kwota projektu

  Data wykonania

 

1.

 

 

 

 

 

 

* Do oferty załączam stosowne poświadczenie lub referencje.

 

 

 

 

 

 

………………………………………….

Czytelny podpis osoby(ób) upoważnionej(ych)

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-05-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-18 14:23:33
  • Liczba odsłon: 583
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3129404]

przewiń do góry