Wersja archiwalna 2022-10-07 11:05:58

Znak zapytania ofertowego: ZP.271.1.43.2022

 

Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

  1. Art.2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2019 poz.2019 ze zm.) dla zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 000 zł netto.
  2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurami określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z 21.12.2020 r.
  3. Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: Zapytanie upublicznione zostało na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie internetowej Gminy Ślemień http://ugslemien.bip.org.pl.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem

w ramach programu Cyfrowa Gmina Ślemień

I.               INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM

Gmina Ślemień

34–323 Ślemień ul. Krakowska 148

tel./fax 33 865–40–98

pow. żywiecki – woj. śląskie

REGON 072182700

NIP 5532511962

  •  

II.             PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina Ślemień.
  2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
  1. Serwer logów- 1 szt.
  2. System archiwizacji- 1 szt.
  3. Przełącznik sieciowy zarządzalny- 1 szt.
  4. Laptop - 3 szt
  5. Zestaw komputerowy- 2 szt.
  6. System zarządzania infrastrukturą IT- 1 szt.
  7. System ochrony danych UTM- 1 szt.
  1. Zamawiający wymaga gwarancji minimum 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

30233000-1– Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32424000-1 – Infrastruktura sieciowa

30213000-5 – Komputery osobiste

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, zwany dalej OPZ.
  2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  3. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął wyroby/urządzenia, systemy o których mowa w OPZ, czy też uwzględnił wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów systemów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/wyroby, systemy zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ. Poprzez dokumentację potwierdzającą minimalne wymagania parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów sprzętu, oprogramowania.
  4. UWAGA 1: W przypadku zaoferowania urządzeń/wyrobów, systemów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona z uwagi na fakt, iż jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego.
  5. UWAGA 2: Oferta zostanie odrzucona również w przypadku, gdy Wykonawca oświadczy w formularzu OFERTA, że oferuje urządzenia/wyroby równoważne, a nie załączy do oferty wykazu tych urządzeń/wyrobów, systemów wraz ze stosownymi dokumentami, potwierdzającymi że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w zapytaniu.

III.           TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

  1. Termin realizacji zamówienia – do 60 dni od daty podpisania umowy

IV.          PODSTAWY WYKLUCZENIA

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
  2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z przedmiotowego postępowaniu wyklucza się:
  1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
  2. wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
  3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 stawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  1. Wykluczenie o którym mowa w ust. 2 następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym punkcie. Okres wykluczenia rozpoczyna się z dniem 1 maja 2022 r.

V.            WYKAZ DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH OFERTĘ ORAZ OŚWIADCZEŃ DOŁĄCZONYCH DO OFERTY

  1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:
  1. wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1;
  2. oświadczenie podstawy wykluczenia – załącznik nr. 5;
  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy);
  2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy;

VI.          INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
  2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg załącznika nr 4 do zapytania.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione (oferent /pełnomocnik oferenta).
  4. Wszystkie miejsca w ofercie i jej załącznikach, w których oferent naniósł poprawki muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione (oferenta/ pełnomocnika oferenta).
  5. Wszystkie dokumenty do oferty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. opatrzonej: adnotacją „za zgodność z oryginałem”, datą, oraz podpisem z imienną pieczątką oferenta /pełnomocnika oferenta.
  6. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych w formularzu „Oferta”.
  7. Ofertę składaną w sposób tradycyjny (wersja papierowa) należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym nazwą i dokładanym adresem oferenta i tytułem zapytania ofertowego.
  8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu następującym po dniu terminu zakończenia składania ofert, a kończy się z upływem ostatniego dnia wskazanego okresu. Jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

VII.        OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY

  1. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia z należnymi podatkami i opłatami, w tym także wszelkie koszty nie wynikające bezpośrednio z opisu przedmiotu zamówienia, opisu projektu i wzoru umowy, ale możliwe do przewidzenia przez Wykonawcę w dniu złożenia oferty.
  2. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej.
  3. W Formularzu oferty należy podać cenę oferty: wartość netto i wartość brutto.
  4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów iusług.
  5. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zażąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny.
  6. W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od:
  1. wartości zamówienia powiększonej onależny podatek od towarów iusług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub
  2. średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,

zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ust. 5, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.

  1. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa nawykonawcy.
  2. Odrzuceniu, jako oferta zrażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień
    wwyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz zdowodami nie uzasadniają podanej wofercie ceny.
  3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
  4. Jeżeli nie można dokonać wyboru w sposób o którym mowa w pkt 9, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

VIII.      KRYTERIUM OCENY OFERT

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniami:

 

Lp.

Kryteria

Waga

1.

Cena (C)

100%

  1. Punkty przyznawane za podane w pkt. X kryterium „Cena – „C” będą liczone według następującego wzoru:

[endif]-->

gdzie:

Cmin – najniższa zaoferowana cena oferty

Cbad – cena oferty badanej

 

IX.           OSOBY KONTAKTOWE W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. P. Alicja Wątroba i P. Krzysztof Czernek w sprawach merytorycznych i dotyczących przedmiotu zamówienia, tel. 33 865 40 98 wew. 25
  2. P. Tomasz Józefiak w sprawach formalnych, tel. 33 865 40 98 wew. 33

X.             TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT, INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT

  1. Oferty należy złożyć w terminie do 7 października 2022 roku do godziny 10:00 za pomocą:
    • platformy Baza konkurencyjności dostępnej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Instrukcja użytkowników dostępna jest pod adresem: https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction
    • pocztą tradycyjną bądź kurierem na adres: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień. pow. żywiecki z dopiskiem na kopercie: ”Oferta - Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.
    • lub osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki z dopiskiem na kopercie: ”Oferta - Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.
  2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) wg załączonych wzorów i przekazać:
  • za pośrednictwem bazy konkurencyjności jako dokument/dokumenty elektroniczne podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub profilem zaufanym, lub w formie skanu podpisanej oferty i załączników,
  • tradycyjnie, w formie papierowej – oryginały podpisane przez Wykonawcę.
  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

XI.           PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT:

  1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po terminie składania ofert;
  2. jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył dokumentów, o których mowa w Dziale V;
  3. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
  4. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  5. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
  6. zawiera błędy w obliczeniu ceny;

XII.        PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

  1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty;
  2. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
  3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

XIII.      OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ślemień, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, tel. 33 865 40 98, fax 33 865 40 98;
  2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy za pośrednictwem adresu mail: iod@slemien.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego podnazwą: Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina Ślemień. – nr referencyjny ZP.271.1.42.2022;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO;
  7. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);
  •  
  •  
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

XIV.      ZAŁĄCZNIKI

  1. Załącznikami do zaproszenia są:

        1) formularz ofertowy – załącznik nr 1

        2) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2

           3) wzór umowy – załącznik nr 3

           4) oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4

           5) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik  nr 5.

 

 

 

INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT:

ZP.271.1.43.2022                                                                                                    Ślemień, dn. 04.10.2022 r.

 

 

                                                                                                Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest „Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyfrowa Gmina Ślemień”.

 

Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska na lata 2014-2020, II Osi V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU”.

 

W związku z otrzymanymi zapytaniami od Wykonawców – Gmina Ślemień – wydłuża termin składania ofert z dnia 07.10.2022 r. godz. 10:00 na dzień 12.10.2022 r. godz.10:00.

 

Pytania z odpowiedziami zostaną zamieszczone we właściwych publikatorach oraz przesłane do Wykonawców bez wskazania adresatów zapytania.

 

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3129417]

przewiń do góry